Ziggo Dome en Soundz Magazine zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Het muziekmagazine is vanaf heden mediapartner van de Ziggo Dome. Het contract werd deze week getekend in de Ziggo Dome.
Danny Damman, commercieel directeur Ziggo Dome: “Door de samenwerking met het Soundz muziekplatform verbreden wij het live muziek platform van de Ziggo Dome.” Soundz oprichter en hoofdredacteur Jean-Paul Heck vindt dat Soundz en Ziggo Dome een perfecte match zijn. “Als je naar de artiesten en bands kijkt die op dit geweldige podium in Amsterdam staan, dan coveren wij in ons magazine en op Soundz online zeker 80 procent van de acts dat optreedt in de Ziggo Dome. Daarnaast gaan we ook in ons eigen radioshow Soundz Live op Radio Veronica die elke vrijdagavond te horen is, veel aandacht besteden aan de optredende artiesten in de Ziggo Dome. Ook zullen wij het concert bezoekende publiek via de narrowcasting aan de voorkant van de Ziggo Dome en op schermen in de foyer bedienen met nieuwtjes en weetjes over de bands en artiesten die er die avond zullen optreden.”
Damman ziet mooie mogelijkheden voor de Ziggo Dome. “Door de samenwerking met Soundz hopen wij, met name door de enorme muziek kennis van Jean-Paul Heck, nog meer beleving voor- en achteraf toe te voegen voor de fans. Prachtige achtergrondverhalen op onze social media kanalen, op de live platformen zoals het radio programma zullen hiervoor zorgen. Een recente samenwerking inzake The Tribute - Live in concert is hier een goed voorbeeld van.”
Erik van Wunnik, Chief Sound of Soundz, is supertrots op de samenwerking. “Er is geen andere plek waar de beleving van een concert beter tot zijn recht komt dan bij de Ziggo Dome. Als Soundz willen we de verhalen vertellen die deze concert ervaring meer inhoud geeft!”